Санитарлық-эпидемиологиялық сараптама орталығында Медициналық технологиялар және ақпараттық жүйелер орталығы ұйымдастырған «Медициналық мекемелердегі call-орталық, тіркеу және маркетинг бөлімдерінің тиімділігін арттыру» атты төрт күндік тренинг өтті.
Біздің орталықтың негізгі қызметкерлері маркетингтік стратегияларды әзірлеу, мақсатты аудиторияны талдау және брендті дамыту бойынша жан-жақты білім алды. Бұл олардың қызмет көрсету сапасын арттыруға және орталық қызметтерін тиімді ілгерілетуге мүмкіндік береді. Тренинг барысында call-орталық жұмысын жетілдіруге ерекше көңіл бөлініп, клиентпен қарым-қатынас жасау техникасы, сөйлесу сценарийлері және қарсылықтарға жауап беру әдістері талқыланды. Сондай-ақ, сату воронкасын оңтайландыру, процестерді автоматтандыру және талдау жүргізу арқылы қызмет көрсету сапасын жақсарту тәсілдері қамтылды.
Бұл дағдылар біздің барлық қызметкерлеріміз үшін өте маңызды, өйткені олар клиенттермен қарым-қатынасты нығайтып, олардың қанағаттанушылығын арттыруға ықпал етеді және орталығымыздың беделін көтеруге септігін тигізеді. Осылайша, біз жоғары сапа мен кәсібилік стандарттарына сай болуға ұмтыламыз.